Електронни услуги предоставяни от община Гърмен чрез единния портал за достъп за еЕАУ на ДАЕУ
Информация относно средства за електронна идентификация
На основание чл. 5, ал. 4 от Закона за електронно управление (ЗЕУ), Община Гърмен уведомява всички заинтересовани лица, че средствата за електронна идентификация за предоставяните електронни услуги и справки достъпни чрез портала на Община Гърмен са както следва:
Заявяването на електронни административни услуги се извършва чрез Единен модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни услуги
Услугите предоставяни от общински администрации са достъпни през Единния портал за достъп до електронни административни услуги на ДАЕУ в раздел „Централизирано заявяване“, подраздел „Услуги предоставяни от Общинска администрация“ на адрес:
За да използвате предоставените електронни услуги е необходимо да:
- Имате инсталиран квалифициран електронен подпис (КЕП) или квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП).
- Притежавате профил в СИСТЕМАТА ЗА СИГУРНО ЕЛЕКТРОННО ВРЪЧВАНЕ.
- Имате инсталирана програма Acrobat Reader.
Ако отговаряте на горните изисквания може да продължите към използването на електронните услуги https://garmen.bg предоставяни от Община Гърмен
За да заявите услугата:
- Изтеглете подходящо заявление от връзката в края на описанието на услугата.
- Съхранете електронната форма на вашия компютър.
- Отворете формата с Adobe Reader.
- Натиснете с мишката върху поле от формата, за да го попълните.
- Попълнете полетата във формата.
- След попълване на полето дата, натиснете бутон “Приключи”.
- Натиснете с мишката в полето подпис, за да подпишете електронно формата.
- След като подпишете, съхранете формата на вашия компютър.
Съхранената, попълнена и подписана форма и необходимите придружаващи документи изпратете чрез системата за сигурно електронно връчване (https://edelivery.egov.bg/) към Общинска администрация Гърмен